Friday 24 March 2017

permulaan pam susu badan


Assalammualaikum
Selama ni baca-baca article, ada yang kata jangan pam waktu pantang sebab tu masa dengan baby tapi sebenarnya nasihat tu salah sebab untuk ibu-ibu yang berkejaya kita memerlukan stock susu yang banyak untuk bekalan anak kita di taska mahupun rumah pengasuh nanti.
Saya pun menyesal sebab mula menyimpan susu waktu Fattah dah sebulan lebih (kalau simpan lagi awal mesti stock susu lebih banyak sebab waktu awal-awal kelahiran, susu keluar non stop, macam air pancut pun ada)
Tapi Alhamdulillah rezeki Fattah banyak, tak kiralah sekali pam dapat 1oz ke, 2oz ke kene simpan juga (ni selalu jadi salah faham dengan hubby sebab dia akan selalu cakap sikitnya susu awak)
Hahaha... Mental kene kuat, sebab bila kita menyusukan anak ni ada banyak perkara yang akan menjatuhkan kita (ni saya akan ceritakan nanti)...
Mahal ke murah ke, double pump ke, single pump ke, manual pump ke semua tak kisah janji ada penyipanan susu (ni untuk hal-hal kecemasan juga)..

xoxo,
ummi Fattah

1 comment:

  1. Mr Green, a gambling firm, is accused of illegally - DrmCD
    Casino bosses 전라남도 출장마사지 deny the 남양주 출장안마 accusations and say Mr Green has 용인 출장샵 denied the accusations. He told the South African company 안성 출장샵 the 파주 출장마사지 allegations make him guilty

    ReplyDelete