Monday 12 January 2015

detik ini

Assalammualaikum...
Sambungan dari kisah yang lepas, aku still gatal tangan untuk google everything about tanda-tanda kehamilan dan sebagainya... If pape je jadi kat aku pun aku google... Sorry, coretan ni maybe sesuai untuk orang yang dah kahwin je kut... Huhihuhi...

  1. Buang angin atau kentut, ni la yang selalu jadi... Maybe badan aku banyak angin tapi semakin menjadi-jadi sejak aku keguguran yang lepas...
  2. Makan banyak, semestinya la sebab waktu mula-mula kahwin berat aku 60kg tapi sekarang dah 70kg... Hati senang + leh bagi pahala banyak-banyak kat my hubby...
  3. Cepat penat, aku dulu boleh je gi shopping lama-lama tapi sekarang jalan sikit pun aku dah mengah tapi maybe gak sebab kenaikkan berat badan...
  4. Kuat tidur, ni memang my fav tido, tido & tido... Ni maybe jangkit my hubby sebab dia yang ajar tido-tido ni...
  5. Malas, hahhaha... Kemas rumah malas, buat assignment malas, nak gerak malas, semua malas la... Nasib baik dapat hubby yang memahami...
  6. Urat tegang belakang lutut, ni jadi kat aku waktu drive... Memang menahan je la sebab rasa dia cam tarik-tarik...
  7. Kaki denyut-denyut, ni jadi kat aku waktu tidur.. Aku sampai terpaksa alaskan kaki dengan bantal untuk tinggikan kaki aku waktu tidur supaya kurangkan sikit denyut-denyut tu...
  8. Payudara besar, yang ni tak setiap hari aku rasa... Kadang-kadang aku rasa cam payudara aku nak terkeluar dah dari bra tu tapi kadang-kadang tak sedangkan semua saiz bra aku sama...
  9. Tak boleh kene matahari, senang cerita tak boleh tengahari la sebab aku rasa matahari tu atas kepala aku je, rasa cam nak tumbang tapi aku tak tumbang...
  10. Kencing pedih, yang ni tak selalu la, kadang-kadang je..
  11. Keluar keputihan, yang ni berkala kadang-kadang ada dan kadang-kadang tak ada... Tapi bila ada, kuantiti dia cam banyak...
  12. Kemaluan pedih waktu kene sabun... Ni pelik gak sebab aku guna sabun ni dah lama + selama ni ok je cuma sejak-sejak ni pula pedih..
  13. Kemaluan gatal... Ni pun kadang-kadang tapi selalunya gatal bila lepas bilas dengan air lepas sabun... Aku selalu buat tak tau je sebab tak kan nak garu... Huhihuhi...
  14. Alhamdulillah aku tak muntah lagi cuma kadang-kadang aku rasa cam makanan tersekat kat tekak aku or cam manis sangat pun akan tersekat kat tekak contohnya air milo dalam kotak...
  15. Period aku still delay... Hari ni delay hari yang ke 5, doa-doakan ye...
xoxo,
lailanajwa

No comments:

Post a Comment