Friday 24 October 2014

kita senasib


Assalammualaikum...
On je facebook tadi terus nampak gambar ni... Subahanallah... Kita senasib sayang tapi maybe awak lebih sedih dari saya... Tak silap saya usia kandungan awak dah 3 bulan ke atas... Awak jaga diri elok-elok ye... Jangan lupa pantang... Saya hope awak tak macam saya, pergi klinik cepat-cepat sebab takut awak tak tahan keluar darah banyak-banyak tu awak boleh pengsan.. Cuba lagi... (again ayat yang semua orang suka sebut).

Saya tau awak sedih, saya yang melihat ni pun sedih lagi kan pula awak yang menanggungnya... Insyallah, semua yang terjadi ada hikmahnya... Allah sentiasa tahu apa yang terbaik untuk kita, maybe kita masih belum bersedia untuk menimbang cahaya mata... Maksud tidak bersedia ialah tahap kewangan kita, tahap kesihatan kita mahupun tahap perangai kita... Insyallah, insyallah dan insyallah... Setiap yang terjadi kita harus redha...

xoxo,
lalawawa

No comments:

Post a Comment