Thursday 10 July 2014

pilih dia

Assalamualaikum....
Kenapa saya pilih dia?


Semua orang tau kan yang kami berkenalan hanya sekadar di dalam wechat... Saya pilih dia sebab dia berbeza dari yang lain... Waktu lookaround, saya akan delete everyday orang-orang yang tak layan saya so bila sehari tak layan terus delete... Bunyi cam kejam kan?

Dia pun bukannya layan sangat tapi tiap-tiap hari at least ada la mesej dari dia... Dia bukan seorang yang romantik pun tapi dalam setiap kata-kata dia bagaikan bertanggung jawab... Dia bukan seorang ustaz tapi dia tau bezakan mana yang baik dan mana yang buruk...

Perbezaan umur kami 7 tahun tidak menjadi halangan pun sebab kematangan seorang lelaki tu lambat... Kadang-kadang saya kelihatan lagi matang dari dia... Kekurangan saya kelebihan dia & kekurangan dia kelebihan saya...

Memang dia tak hensem mana tapi kerana keperibadian dia, kehenseman tu terserlah... Biar tiada sesiapa yang memandang namun dia sentiasa ada dalam hati saya...

xoxo,
lalawawa 

No comments:

Post a Comment